Referanser
‍fra arbeidslivet

Tusenvis har allerede tatt i bruk PatientSky Clinic. Les og se hvordan PatientSky Clinic har forbedret arbeidsdagen deres.
Haugaland Kiropraktiske
Arild Samuelsen
Tidligere ProMed Lokal bruker
"Migrering og overgang til PatientSky gikk mye mer smertefritt enn jeg hadde forventet. Overgangen gikk kjapt, enkelt og ble gjennomført profesjonelt! Tidligere brukte jeg mye tid på forhold forbundet med oppgjør: Først måtte jeg brenne oppgjøret på CD, så sende det i posten, så vente minimum 14-15 dager. Med PatientSky kan jeg med et tastetrykk sende oppgjøret digitalt og få lønnen min samme dag. Dette sparer vanvittig med tid, krefter og t.o.m økonomi. PatientSky sine løsninger gjør det lett for meg å jobbe på to forskjellige klinikker da jeg enkelt kan opprette to regnskap og to timebøker. Dette gir meg oversikt og arbeidsflyt og gjør det enkelt for meg å skille økonomien mellom de respektive klinikkene. Journalstrukturen i PatientSky har bidratt til at jeg er grundigere og mer utfyllende i journalføringenmin. Selv om grundigere arbeid ofte krever mer tidsbruk - så kan jeg enkelt utarbeide maler som kan brukes under journalføringen som gjør at jeg fortsatt kan arbeide effektivt. Innkommende anrop fra pasienter stjeler generelt sett tid i hverdagen! Å involvere pasienten i det administrative, hjelper meg til at jeg i større grad uforstyrret kan fokusere på selve behandlingen. Derfor har jeg nylig åpnet opp for at pasienter kan booke timer online! Jeg kan nå utføre arbeid uavhengig av hvor jeg befinner meg. Jeg kan logge meg på hjemme i huset mitt, eller på hytta for den sags skyld - dette er en helt annen verden enn hva jeg har vært vant til tidligere”
Weber Fysioterapi AS
Tom André Weber
Tidligere ProMed Lokal bruker
"Veldig fornøyd med PatientSky så langt. Jeg er særlig tilfreds med hvordan plattformen har tilrettelagt for elektronisk oppgjør - nå slipper jeg å bruke tid og penger på å brenne oppgjør på CD-er, sende dette i posten og tiden det tar før jeg får pengene på konto.Før overgangen til PatientSky var jeg i større grad begrenset når det gjaldt fleksibilitet - noe som ikke lenger er en utfordring - nå kan jeg jobbe fra hvor som helst så lenge jeg har hvilken som helst PC med internettilgang. Når det gjelder produktet, så er det av og til noen småting, men ikke kritiske - dette får jeg hjelp til hos support"
Kontakt reference
Kiropraktor Anne Sofie Igland
Anne Sofie Igland
Tidligere ProMed Lokal bruker
"I forbindelse med overgangen til PatientSky, innser jeg at jeg gruet meg unødvendig mye. Brukte noe tid i startfasen på å bli trygg på løsningen, men opplever nå god arbeidsflyt og har kontroll på systemet. Det er flott at pasienter automatisk mottar påminnelse og bekreftelse på time, samt er det enkelt å flytte på timer om det er behov for det. Etter overgangen er jeg mer fleksibel da det er mye enklere å få tilgang til systemet siden jeg kan sitte hvor som helst så lenge jeg har en datamaskin med internettilgang"
Tana Fysikalske
Ole Henrik Somby
Tidligere ProMed Cloud bruker
“Overgangen til PatientSky gikk smertefritt og har løst en av våre største utfordringer forbundet med fleksibilitet. Nå kan jeg utføre arbeidsrelaterte forhold uavhengig av hvor jeg befinner meg"
Akupunktøren og Fysioterapeuten Steffen Vasbø
Steffen Vasbø
Ny klinikk
“Innlæring og overgang til nye systemer er vanligvis tidkrevende og på generell basis utfordrende. Overgangen til PatientSky gikk for øvrig knirkefritt. Straight forward, oversiktlig og intuitivt! Hverdagen min er svært travel ettersom jeg ofte behandler flere pasienter parallelt. Dette innebærer at jeg er nødt til å ha et fleksibelt system som enkelt tilrettelegger for at jeg kan journalføre både underveis i behandlingen, men også ha muligheten til å fullføre arbeid senere på dagen. Etter jeg startet med PatientSky, så har jeg plutselig muligheten til å kunne dra hjem og legge barna og etterfølgende sette meg i sofaen med en øl i handa og fullføre uferdig arbeid jeg tidligere har vært nødt til å utsette til senere når jeg er på kontoret. Tidligere hadde jeg ofte muntlige dialoger med mine pasienter over telefon, gjerne i settinger der jeg ikke har systemet tilgjengelig. Dette har tidvis ført til at jeg i ettertid mangler overblikk. Dette har bedret seg etter at jeg startet med digital kommunikasjon via PatientSky - der kan jeg enkelt få overblikk over hva som er kommunisert i dialog med de respektive pasientene. Overgangen til PatientSky har for øvrig ført til at jeg er mye mer selvgående som behandler - dette systemet vil absolutt avløse helsesekretærer og behandlere for mye tid og arbeid!”
Dala Fysioterapi og Løpsklinikk
Rune Bechmann-Pedersen
Tidligere ProMed Cloud bruker
”Overgang til PatientSky har ført til at jeg er mye mer fleksibel som behandler. Jeg kan utføre arbeidsrelaterte forhold fra hvor som helst, og kan jobbe på tvers av ulike klinikker og enkelt skille virksomhetene uten at det blir uoversiktlig. Systemet forhindrer mye museklikk ved å tilrettelegge for hurtigtaster. PatientSky gjør det også enkelt for meg å holde oversikt over timebok- og journal relaterte forhold uavhengig av hva jeg arbeider med siden plattformen er utarbeidet som én arbeidsflate! I tillegg kan jeg opprette egne snarveier avhengig av hva jeg selv ønsker å ha lett tilgang til. Som med alle andre overganger, må en forvente at en bruker noe tid å sette seg inn i det nye systemet for å få ønsket utbytte. Selv om det er noen funksjoner jeg ikke har kjennskap til enda, så begynner jeg å få god kontroll nå!”
Glåmdalen Fysikalske Institutt
Line Camilla Rønning
Tidligere ProMed Cloud bruker
"Vi som fysioterapeuter finnes ikke interessert i data og IT, og må derfor innrømme at vi var veldig spente på overgangen til PatientSky ettersom vi måtte sette oss inn i et nytt brukergrensesnitt. Vi ble dog veldig overrasket da systemet viste seg å være veldig brukervennlig. Noe vi også er veldig fornøyd med er supporten, der vi møter konsulenter med godt humør som klarer å forstå vårt data-språk og som også klarer å formidle dataspråk som vi også forstår. Så langt er vi veldig positive"
Kontakt reference
Øksnevad Fysioterapi
Carl Olaf
Tidligere ProMed Cloud bruker
"PatientSky har skapt verdi på ulike måter. Det som utelukkende er det viktigste er at kundestøtte har stilt til forventningene. Jeg har en forståelse av at PatientSky har iverksatt mange tiltak som skal bedre helhetsopplevelsen av support - noe som for meg er synlig gjennom rask responstid og effektiv hjelp. Jeg blir ikke sendt hit og dit når jeg søker hjelp hos kundestøtte, men forholder meg derimot ofte til ét kontaktpunkt der jeg møter kompetente og pedagogiske konsulenter. Utover kundestøtte, opplever jeg PatientSky-systemet som et enklere system på mange måter sammenlignet med tidligere system - enkelt å logge inn, sette opp og flytte timer, automatisert frikort spørring med mer.Før var jeg vant til å forholde meg til mye manuelle prosesser, mangelfull fleksibilitet og tidvis ustabilitet. Etter overgang til PatientSky opplever jeg systemet som mer stabilt og enklere. Jeg kan også kjøpe hvilken som helst datamaskin og bruke den uavhengig av hvor jeg befinner meg - uten å måtte installere noe som helst for å få tilgang!"
Kontakt reference
Kambosenteret Fysioterapi
Øivind Viksand
Tidligere ProMed Cloud bruker
"Jeg har hatt ProMed siden 90-tallet og har gjennom denne perioden erfart ulike versjoner av systemet. Jeg har erfaringer gjennom lokal installerte programmvarer som ProMed Lokal samt ProMed sin ASP-løsning (ProMed Cloud).I utgangspunktet har jeg hatt lite å utsette gjennom de erfaringene jeg har hatt med tidligere varianter av journalsystemer, men ser nå i etterkant av overgang til PatientSky at en kan gjøre ting på enklere og mer effektive måter. Tidligere var jeg vant til å brenne oppgjør på CD, postlegge det og vente opp til 14 dager før jeg fikk pengene mine. Etter overgang til PatientSky er det et par museklikk som skal til før jeg 1 dag senere har fått pengene mine. Jeg legger også merke til at det stadig kommer nye oppdateringer som kontinuerlig forbedrer systemet. Er veldig fornøyd med at jeg gikk over til PatientSky - det er så "smooth" og ting fungerer bare."
Kontakt reference
Hauge Fysioterapi
Johnny Rosø
Tidligere ProMed Cloud bruker
"Jeg har hatt ProMed i mange år, og må derfor innrømme at tanken på å skifte ut eksisterende system var noe jeg i utgangspunktet var noe skeptisk til. På tross av dette, gikk overgangen veldig bra - jeg er veldig fornøyd med PatietnSky! Fra tidligere har jeg vært vant til å dra ned på kontoret etter arbeidstid om jeg har uferdig arbeid som må ferdigstilles.Selv om turen til kontoret er kort, så bruker jeg tid på dette - noe jeg gjere skulle vært foruten!Overgangen til PatientSky har nå sørget for at jeg i mye større grad er fleksibel og har videre bidratt til at uferdig arbeid kan ferdigstilles uavhengig av hvor jeg befinner meg - nå kan jeg sitte hjemme om jeg vil! Dette har særlig vært nyttig i Corona-situasjonen!Fra tidligere har jeg også vært vant til å gå gjennom manuelle prosesser knyttet til eksempelvis oppgjør og frikort spørring. Dette er nå automatisert i PatientSky - noe som sparer meg for mye tid.Alt i alt, veldig fornøyd med overgangen til det nye systemet"
Kontakt reference
Fysioterapaut Jarle Venstad
Jarle Venstad
Tidligere ProMed Cloud bruker
"Det å skifte ut et system jeg har lang erfaring med, skaper frykt for å starte med nye systemer - særlig når jeg ikke er noe datamann. Tanken på at jeg nå skulle gå fra ProMed til PatientSky, opplevde jeg som utfordrende. Litt overraskende gikk dette veldig bra!PatientSky er et enkelt, fleksibelt og generelt sett veldig bra system som stadig er under videreutvikling.Utover selve systemet, så er det -og var det helt avgjørende med en god kundestøtte. Det har vært noe av det viktigste både i forkant og etterkant av oppstart. Kundestøtten har vært veldig bra og jeg setter veldig pris på den behandlingen jeg har fått av konsulentene"
Besøksadresse: PatientSky AS · Tjuvholmen allé 3 · 0252 Oslo · Norge
Postadresse: PatientSky AS · Postboks 339 Skøyen, 0213 Oslo Norge