Mål pasientopplevelsen med automatiserte spørreskjemaer

Forstå pasientbehov og finn muligheter for forbedring av tjenestekvalitet.

Innsikt og tilbakemeldinger gir deg et nytt perspektiv

Med dyp innsikt i tjenesteleveransen kan du finne ut hvordan du kan finjustere og øke kvaliteten på tjenesteleveransen. Dermed skaper du en bedre pasientopplevelse.
Automatisert og ukomplisert
Enkel og bekymringsfri utsending av skjema etter behandling.
Rapportering og oversikt
Få tilbakemeldingene grafisk fremstilt i PatientSky Clinic, og se hvordan klinikken presterer.
Databeskyttet og anonymisert
Pasienter kan velge å gi anonyme tilbakemeldinger. På denne måten øker du antall tilbakemeldinger.
Bedre forståelse av pasientene
Forstå dine pasienter ved å lese individuelle tilbakemeldinger.

Fokusklinikken sin erfaring med Tilbakemeldingsmodulen

Fokusklinikken ønsket å samle tilbakemeldinger fra pasienter på en systematisk og strømlinjeformet måte. På denne måten kunne de få dypere innsikt i pasientenes opplevelse av klinikken sin leveranse.

Klinikken har fokus på god pasientopplevelse, og ved å benytte Tilbakemeldingsmodulen får de forståelse for sin egen prestasjon.

Les mer om Fokusklinikken sin erfaring med Tilbakemeldingsmodulen.
Anders Bjercke, kiropraktor ved Fokusklinikken
«Modulen, Tilbakmeldinger er et oversiktlig og selvgående system. Det krever minimalt med innsats for å komme i gang. Vi har hatt et stort fokus på pasienttilfredshet og ved å bruke Tilbakemeldingsmodulen får vi en oversikt hvordan vi presterer.»
- Anders Bjercke, grunnlegger og kiropraktor ved Fokusklinikken

Slik fungerer det

Les vår brukermanual for å se hvordan modulen fungerer.

FAQ

Trenger jeg å aktivere Tilbakemeldinger for alle behandlere ved klinikken min?
  • Nei, du trenger ikke å aktivere for alle behandlere. Hvis du eksempelvis har fem brukere ved klinikken din, kan du fint aktivere Tilbakemeldinger for én bruker. Selvom bare én bruker på klinikken har lisensen kan det fortsatt sendes ut spørreskjema for alle behandlere.
Hvis Tilbakemeldinger er aktivert for brukeren din, kan du:
  • -Administrere konfigurasjon og innstillinger for Tilbakemeldingsmodulen (hvis du er administratorbruker).
    -Se resultatene i modulen (inkludert eksport av data for å vise kollegene dine).
    -Samle tilbakemeldinger for dine avtaletyper og kalendere.
Hvilke funksjoner har brukeren med aktiv lisens tilgang til som de andre ikke har?
  • Vedkommende kan redigere spørreskjemaet og få oversikt over resultatet i sanntid. Alle som ikke har modulen aktivert kan få tilsendt en rapport som viser resultatet. Vedkommende med aktiv lisens kan også vise frem resultatet gjennom modulen i interne møter.
Hvis Tilbakemeldinger er deaktivert for din bruker, men aktiv på klinikken
  • -Tilbakemeldinger kan samles inn for dine avtaletyper og kalendere.
    -Du har ikke tilgang til resultatene.
Er det noen skjulte kostnader?
  • Løsningen kan benyttes kostnadsfritt. Klinikken eller behandler kan selv velge å aktivere timetyper som gir notifikasjoner til pasientene for å minne dem på avtalte timer og andrevarslinger. Dette koster NOK 1,01 per varsling.
Er det noen binding på løsningen?
  • Nei.
Hvilket utstyr trenger jeg for å komme i gang?
  • Ingen fysisk utstyr er nødvendig ved utsending eller innsamling av tilbakemeldinger.
Jeg har tidligere hatt PatientSkys videomodul, er løsningen også gratis for meg?
  • Ja, videomodulen er gratis for både nye og eksisterende kunder.
Er all innsamlet informasjon fra pasienten sikker?
  • Ja, løsningen er på sikkerhetsnivå 4.
Hvordan kommer jeg i gang?
  • Fyll ut kontaktskjemaet ovenfor så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg med å komme i gang.
Fungerer løsningen bare med PatientSky Clinic?
  • Løsningen er tilgjengelig for PatientSky Clinic- og Hove Total-brukere
Hvordan deaktiverer jeg modulen?