Finn den perfekte løsning for deg og din klinikk

Alt du trenger for en problemfri og driftsikker hverdag

Supportpriser

Vårt dedikerte team har utviklet den beste supporttjenesten på markedet gjennom tett dialog med kundene våre.

Premium Support

inkl. i alle våre produktpakker*

Vil tilbyr Premium Support i alle våre produktpakker. Du mottar Premium Support når du har fullført opplæringsprogrammet vårt.
  • Support
  • Telefonsupport mellom kl. 08.00–16.00 alle hverdager
  • Epostsupport mellom kl. 08.00–16.00 alle hverdager
  • Hjelpesenter
  • Selvbetjent hjelpesenter tilgjengelig døgnet rundt
  • Kurs og opplæring
  • Tilbud om superbrukerkurs og webinarer
  • E-læringsprogram og videoguider
  • Mulighet for å kjøpe ekstra opplæring lokalt eller online
* Support for ansatte på klinikken som ikke har gjennemført e-læring senest innen én måned etter oppstart, eller én måned etter nyansettelse, vil bli fakturert 1 490 kr per time per påbegynte 15 minutter.

PatientSky er mye mer enn programvareløsninger

Du er aldri alene når du har PatientSky. Vi er her for å gjøre hverdagen din trygg og vi hjelper deg med å få mest mulig ut av løsningene våre. Med selvbetjent hjelpesenter, videoguider og e-læring hjelper vi deg med å forenkle arbeidsdagen din. Vi kaller det Premium Support.
Besøksadresse: PatientSky AS · Tjuvholmen allé 3 · 0252 Oslo · Norge
Postadresse: PatientSky AS · Postboks 339 Skøyen, 0213 Oslo Norge