Hei,
Gjennom det siste halvåret har jeg hatt gode dialoger og oppfølgingsmøter med flere av dere som kunder. I disse møtene og samtalene har det samlet seg opp en del tips og triks som jeg tror kan være nyttig for dere som bruker systemet vårt.
Alle de beste tipsene og triksene
Support
Profilinnstillinger
Klinikkmodulen
Timebok
Pasienter
- Opprette ny pasient
- Samtykke til pasientvarslinger
- Varslinger - se status og feilmeldinger
- Gjennomgang av relasjoner
Journal
- Naviger og søk i Journalen
- Administrative notater
- Skriv ut alt eller deler av Journalen
- Opprette og sende elektronisk henvisning
Økonomi
Post
Ansatte
Sommerferie
Nå nærmer sommeren seg, husk at det er mulig å sette de som ikke skal benytte programmet i sommerferien eller ved permisjoner som dagslisens, slik at de faktureres for riktig bruk.
Hvis vedkommende ikke skal være innlogget i mer enn 10 dager per måned, lønner det seg å velge dagslisens. Hvis du vil vite mer om dette, ta gjerne kontakt med våre supportkonsulenter.
Noen lurer på hva som skjer hos oss framover, og her er noen smakebiter:
- Integrasjon mot Nets og Verifone i sky
- Ny og forbedret integrasjon mot Dips i sky
- Utvidelse av eksisterede funksjonalitet knyttet til økonomimodulen og våre økonomi-rapporter
- Utbedring av Forsikringsmodulen
- Ny versjon av Sykmelding
- Relasjonstilknytning (forbedret pasientadministrasjon)
Ta gjerne kontakt med meg for en gjennomgang av tips og triks på ditt kontor, eller om det er ønskelig med et oppfølgingsmøte til høsten.
Tusen takk for at dere er kunde av PatientSky, og alle tilbakemeldinger og innspill som dere gir oss. Det setter vi enormt stor pris på.
Ønsker dere en riktig god sommerferie, så snakkes vi igjen etter sommerferien! 😊
Vennlig hilsen
Maria Derås
Senior Customer Success Manager