Tidligere finansminister, Siv Jensen, er valgt inn som nytt styremedlem i PatientSky Norge. Jensens erfaring fra politikken og kompetanse om offentlig forvaltning og norsk helsetjeneste vil styrke PatientSkys posisjon i det norske markedet.
– Vi er stolte over å få Siv Jensen med på laget! Jeg har stor tro på at Jensens bakgrunn og innsikt vil bidra til å styrke PatientSky som en solid helseaktør som skal adressere utfordringer og muligheter i det norske e-helsemarkedet, sier Kristian Ikast, CEO i PatientSky Group.
Jensen ønsker nå å bruke sin erfaring og kompetanse på å være med å utvikle et av Norges ledende e-helseselskaper.
– PatientSky er allerede en suksesshistorie. Selskapet har bidratt til å forbedre kommunikasjonen mellom leger og pasienter gjennom PatientSky-appen, og ikke minst frigjøre verdifull tid for leger og annet helsepersonell. Gjennom elektroniske journalsystemer kan de bruke mindre tid på administrativt arbeid og mer tid på pasienter. Jeg mener dette er noe av det viktigste man kan bidra til som en digital helseaktør, sier Jensen.
Heading 1
Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse. I praksis betyr dette blant annet å knytte det faglige og menneskelige aspektet. Her i PatientSky har vi stor tro på at en god pasientopplevelse skaper et positivt utfall sett fra et klinisk og driftsmessig perspektiv. Vi mener at et fokus på pasientopplevelse er å fokusere på bedre folkehelse.
Heading 2
Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse. I praksis betyr dette blant annet å knytte det faglige og menneskelige aspektet. Her i PatientSky har vi stor tro på at en god pasientopplevelse skaper et positivt utfall sett fra et klinisk og driftsmessig perspektiv. Vi mener at et fokus på pasientopplevelse er å fokusere på bedre folkehelse.
Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse. I praksis betyr dette blant annet å knytte det faglige og menneskelige aspektet. Her i PatientSky har vi stor tro på at en god pasientopplevelse skaper et positivt utfall sett fra et klinisk og driftsmessig perspektiv. Vi mener at et fokus på pasientopplevelse er å fokusere på bedre folkehelse.
Block quote. Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse.
Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse. I praksis betyr dette blant annet å knytte det faglige og menneskelige aspektet. Her i PatientSky har vi stor tro på at en god pasientopplevelse skaper et positivt utfall sett fra et klinisk og driftsmessig perspektiv. Vi mener at et fokus på pasientopplevelse er å fokusere på bedre folkehelse.