Ansettelsen av Johan Zetterström som ny administrerende direktør for PatientSky Group er et uttrykk for selskapets internasjonale vekstambisjoner, uttaler Jesper Melin, tidligere administrerende direktør i PatientSky og nå styreleder.
Johan Zetterström har en solid lederbakgrunn fra raskt voksende internasjonale IT-selskaper og erfaring med utvikling av nye markeder globalt innenfor nettskyløsninger og applikasjonsprogramvare. Han har blant annet vært daglig leder for den nordiske virksomheten i det verdensledende cloud computing-selskapet Salesforce, der han startet den nordiske virksomheten fra grunnen av.
Det er en fantastisk mulighet å lede markedets mest innovative og ambisiøse selskap innenfor e-helseteknologi. Jeg er imponert over hvor langt det unge selskapet har kommet og ser frem til å bidra med min erfaring og sammen med resten av teamet ta PatientSky til neste nivå internasjonalt, uttaler Johan Zetterström.
Som en nyskapende e-helseaktør med en ambisjon om mer innovasjon og utvikling i helsesektoren på tvers av landegrenser, trenger PatientSky en leder som Zetterström som forstår både helsesektoren, teknologi og det kommersielle, sier Jesper Melin.
Heading 1
Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse. I praksis betyr dette blant annet å knytte det faglige og menneskelige aspektet. Her i PatientSky har vi stor tro på at en god pasientopplevelse skaper et positivt utfall sett fra et klinisk og driftsmessig perspektiv. Vi mener at et fokus på pasientopplevelse er å fokusere på bedre folkehelse.
Heading 2
Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse. I praksis betyr dette blant annet å knytte det faglige og menneskelige aspektet. Her i PatientSky har vi stor tro på at en god pasientopplevelse skaper et positivt utfall sett fra et klinisk og driftsmessig perspektiv. Vi mener at et fokus på pasientopplevelse er å fokusere på bedre folkehelse.
Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse. I praksis betyr dette blant annet å knytte det faglige og menneskelige aspektet. Her i PatientSky har vi stor tro på at en god pasientopplevelse skaper et positivt utfall sett fra et klinisk og driftsmessig perspektiv. Vi mener at et fokus på pasientopplevelse er å fokusere på bedre folkehelse.
Block quote. Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse.
Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse. I praksis betyr dette blant annet å knytte det faglige og menneskelige aspektet. Her i PatientSky har vi stor tro på at en god pasientopplevelse skaper et positivt utfall sett fra et klinisk og driftsmessig perspektiv. Vi mener at et fokus på pasientopplevelse er å fokusere på bedre folkehelse.