We are thrilled toannounce that we have found our new CCO for VAS. Nicolai Ingemann-Paulsen has landed in our office in Copenhagen in January and will be in charge of the VAS team. He will be responsible for scale-up / staff up of current organization, completion of existing applications and development of applications for new and current markets.
“I personally look forward to creating a committed, professional and innovative VAS team that will deliver the next generation of eHealth applications and services. It will be an extremely interesting and comprehensive task to scale the VAS team up to a size that can design, develop, and ensure the highest standard of the many concepts that are already in the pipeline. We need to create a culture and set of values that reflect what PatientSky is – and it will be made of in the future", Nicolai says.
Nicolai has extensive experience within IoT, AI, API integration and business development from the automotive industry, healthcare, and finance. He lives in Copenhagen with his wife and two kids – and if you’re into action sports like MTB, skiing and kitesurfing, you’ll probably meet Nicolai somewhere on the tracks, slopes, or waves.
“We look forward to working with Nicolai who is the perfect match for PatientSky and our values, with his experience and personal drive to make a difference in innovative eHealth. 2022 looks extremely promising and we will become even stronger with an asset like Nicolai. We are continuously working on more exciting new hires to build on our journey”, says Kristian Ikast, PatientSky CEO.
Heading 1
Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse. I praksis betyr dette blant annet å knytte det faglige og menneskelige aspektet. Her i PatientSky har vi stor tro på at en god pasientopplevelse skaper et positivt utfall sett fra et klinisk og driftsmessig perspektiv. Vi mener at et fokus på pasientopplevelse er å fokusere på bedre folkehelse.
Heading 2
Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse. I praksis betyr dette blant annet å knytte det faglige og menneskelige aspektet. Her i PatientSky har vi stor tro på at en god pasientopplevelse skaper et positivt utfall sett fra et klinisk og driftsmessig perspektiv. Vi mener at et fokus på pasientopplevelse er å fokusere på bedre folkehelse.
Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse. I praksis betyr dette blant annet å knytte det faglige og menneskelige aspektet. Her i PatientSky har vi stor tro på at en god pasientopplevelse skaper et positivt utfall sett fra et klinisk og driftsmessig perspektiv. Vi mener at et fokus på pasientopplevelse er å fokusere på bedre folkehelse.
Block quote. Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse.
Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse. I praksis betyr dette blant annet å knytte det faglige og menneskelige aspektet. Her i PatientSky har vi stor tro på at en god pasientopplevelse skaper et positivt utfall sett fra et klinisk og driftsmessig perspektiv. Vi mener at et fokus på pasientopplevelse er å fokusere på bedre folkehelse.