We are pleased to announce that eMBA, MA Anne Räsänen has been appointed the CEO Finland of PatientSky. Räsänen joins PatientSky from TietoEvry (OMXHelsinki: Tieto) where she led Public and Healthcare Industry Group in Tieto Finland and, most recently, a new Public and Healthcare Advisory unit in Industry Software at TietoEvry.
Previously, Räsänen held business roles at Doctagon Ab, a healthcare services company (part of Pihlajalinna OMX Helsinki: Pihlis) in Finland, and at Sun Microsystems Inc. in the US and in Belgium (acquired by Oracle corporation NYSE: ORCL). She will become a member of PatientSky Group leadership team and will report to the Group CEO Jesper Melin Ganc-Petersen.
"Anne Räsänen brings deep understanding of fast paced healthcare business transformation fuelling growth for innovate eHealth offerings. Her vast experience both in eHealth and healthcare services business strengthens PatientSky's capability to bring value to patients, medical profession and payers alike. She has a strong leadership track record in entrepreneurial organisations seeking profitable growth. I warmly welcome Anne to PatientSky team and build the next phase of PatientSky journey with our customers!", says Jesper Melin.
"I am thrilled to join this innovative and ambitious team and contribute to PatientSky's growth journey in Finland and globally", comments Räsänen. "PatientSky's vision, values and deeply rooted devotion to open ecosystems and value creation in healthcare IT markets matches perfectly with those of mine." continues Räsänen.
Anne Räsänen starts with PatientSky Finland 1st of March 2020.
For business inquiries to Anne Räsänen: +358 44 733 8579 anne.rasanen@patientsky.com
Heading 1
Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse. I praksis betyr dette blant annet å knytte det faglige og menneskelige aspektet. Her i PatientSky har vi stor tro på at en god pasientopplevelse skaper et positivt utfall sett fra et klinisk og driftsmessig perspektiv. Vi mener at et fokus på pasientopplevelse er å fokusere på bedre folkehelse.
Heading 2
Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse. I praksis betyr dette blant annet å knytte det faglige og menneskelige aspektet. Her i PatientSky har vi stor tro på at en god pasientopplevelse skaper et positivt utfall sett fra et klinisk og driftsmessig perspektiv. Vi mener at et fokus på pasientopplevelse er å fokusere på bedre folkehelse.
Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse. I praksis betyr dette blant annet å knytte det faglige og menneskelige aspektet. Her i PatientSky har vi stor tro på at en god pasientopplevelse skaper et positivt utfall sett fra et klinisk og driftsmessig perspektiv. Vi mener at et fokus på pasientopplevelse er å fokusere på bedre folkehelse.
Block quote. Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse.
Pasientopplevelse står sentralt i Fokusklinikken. Behandlere ved Fokusklinikken ønsker å levere en positiv og minneverdig pasientopplevelse. I praksis betyr dette blant annet å knytte det faglige og menneskelige aspektet. Her i PatientSky har vi stor tro på at en god pasientopplevelse skaper et positivt utfall sett fra et klinisk og driftsmessig perspektiv. Vi mener at et fokus på pasientopplevelse er å fokusere på bedre folkehelse.